
Howlin' mad - Insanity, οι Γερμανοί thrashάδες στον έναν και μοναδικό δίσκο που βγάλανε
Magnus - Scarlet slaughterer, thrashάδες από την Πολωνία, τα πρώτα τους demo σε έναν δίσκο συλλογή.
KAT - δε χρειάζεται να πω κάτι περισσότερο, γνωστοί σε όλους. Αυτόν και το δίσκο των Magnus τους αγόρασα από τον ίδιο dealer ο οποίος είχε και άλλα πολωνικά βινύλια (κατά πάσα πιθανότητα θα ήτανε από Πολωνία και θα ειδικευότανε σε πολωνικά συγκροτήματα).
Piledriver - Stay Ugly, power/speed από Καναδά (καλά οι Καναδοί έχουνε μια παράδοση σε αυτά). Ήμουνα τυχερός που τους είχα δει πριν δύο έτη στο clubάκι αυτό κοντά στην Ομόνοια (μου διαφεύγει το όνομά του).
Nocturnal - Thrash with the Devil, ήμουνα πολύ τυχερός που κατάφερα να το βρω, αν και το χρυσοπλήρωσα 20 ευρώ. Από τους πλέον καταγιστικούς δίσκους από το καλύτερο thrash συγκρότημα που έχει βγει ποτέ μετά το 1990 (ναι, φαίνεται ότι έχω κόλλημα με τους Nocturnal αλλά οι τύποι δεν παίζονται. Απλώς δεν παίζονται).
Οι Αμερικανοί Agent Steel - Sceptics apocalypse (με το κορυφαίο κομάτι 144.000 gone) και οι Γερμανοί Vendetta με το πολύ καλό Brain Damage. Οι δεύτεροι είναι ψιλοάγνωστοι (ειδικά σε όσους δεν ακούνε thrash) αλλά ο συγκεκριμένςο δίσκος τα σπάει. Για πολύ headbanging. Τελικά τώρα που το σκέφτομαι η καλύτερη μουσική για χτύπημα είναι το thrash, με το που μπαίνει η πρώτη νότα σε πιάνει ένας πανζουρλισμός...
Sacrifice - Torment in fire, κλασσικός δίσκος από ένα Καναδέζικο cult speed/thrash συγκρότημα (είπαμε έχουνε παράδοση). Οι παλαιοί σίγουρα θα τους γνωρίζουνε.
Holy Terror - Mind wars, πολύ καλό thrash διαμαντάκι, όχι τόσο άγνωστοι αλλά ούτε και πολύ γνωστοί. Είχα το πρώτο τους (Terror and submission) σε βινύλιο και αυτό σε κασσέτα, οπότε με το που το είδα το γράπωσα αμέσως.
Veineliis - Strained movements towards imminent death, μελαγχολικό και καταθλιπτικό black από τη Γερμανία. Είπαμε πεθαίνω για thrash αλλά η ποιότητα είναι ποιότητα. Για να είμαι ειλικρινής το συγκεκριμένο δεν τον έχω ακούσει, έχω ακούσει όμως το In this forest shall be my gallows (το είχα βρει στο dunkelheit), το οποίο μου έκανε πολύ καλή εντύπωση. Ελπίζω και ο συγκεκριμένος δίσκος να ακολουθεί τα ίδια μονοπάτια.
Warlord - And the canons of destruction have begun. Αυτό τον δίσκο τον έχω ήδη σε βινύλιο, αλλά λόγω του ότι το πρώτο κομάτι είναι προβληματικό (πηδάει η βελόνα λόγω προβλήματος τους δίσκου - αυτά παθαίνεις όταν αγοράζεις μεταχειρισμένους... από την άλλη όμως πού να τον βρεις και καινούργιο;) τον ξαναπήρα, 20 ευρώ, οκ λίγο ακριβός αλλά αξίζει και 30.
Και κάπου εδώ πρέπει να παραδεχτώ ότι την πάτησα σαν αρχάριος. Είχα βρει το Lost and lonely days (ναι το 12'' single) και δεν το πήρα ο μαλάκας (μπορείτε να με μουντζώσετε ελευθέρως). Και σε πέντε λεπτά που άλλαξα γνώμη το είχανε ήδη εξαφανίσει. Κρίμα... κρίμα γιατί τέτοια λάθη δε γίνονται. Και άντε να το ξαναβρείς τώρα το άτιμο...
Genocide Nippon - Black Sanctuary, από τα πιο γνωστά (και καλά) power/speed συγκροτήματα που έχει βγάλει ποτέ η Ιαπωνία. Παλαιοί αλλά πολύ καλοί.
Intruder - A higher form of killing. Αμερικανοί τεχνο-thrashάδες, άγνωστοι αλλά όλοι οι δίσκοι που βγάλανε κλωτσάνε πολλά κωλαράκια. Ακούστε τους.
Αυτοί είναι λίγοι από τους δίσκους που πήρα (συνολικώς αγόρασα καμιά 40ριά), ελπίζω να πήρατε ιδέες για μελλοντικά ακούσματα. Τα έχω ξαναπεί για το παζάρι στην Ουτρέχτη, πραγματικώς αξίζει τον κόπο να το επισκεφτεί κάποιος, ειδικά αν είναι συλλέκτης. Υπάρχουνε δίσκοι για όλα τα γούστα, από black (τώρα που είπα για black, σε κάποια στιγμή να κάτσω γράψω μια ανασκόπηση για τη συναυλία των Enslaved) μέχρι Χατζιδάκη.
Monday, 24 November 2008
Από το πρόσφατο ταξίδι μου στην Ουτρέχτη
Sunday, 17 August 2008
Δίσκοι που ξεχώρισα
Ερχόμενος στην Ελλάδα για διακοπές βρήκα τη συνηθισμένη στοίβα βινυλίων να με περιμένει. Άκουσα αρκετά (αν και τα πιο πολλά τα είχα ήδη ακούσει σε mp3), κάποια μου άρεσαν και κάποια όχι. Μερικά από αυτά που ξεχώρισα
Thrash metal blitzkrieg vol. 3 - ένα ακόμα καταιγιστικό 7άρι με απίστευτες thrashιές.
Eschaton - For the new aeon, οι Αθηναίοι Eschaton σε ακόμα έναν κορυφαίο δίσκο.
Wolfsschrei - Moriturus πολύ πωρωτικό και ακραίο black. Τελικά αυτοί οι Γερμανοί έχουνε βγάλει τα καλύτερα συγκροτήματα. Αν δεν υπήρχανε κάποιοι Burzum, Mayhem, Rotting Christ και Nocternity σίγουρα οι Γερμανοί θα είχανε την καλύτερη black metal σκηνή.
Acid - Maniac. Οι Βέλγοι speedάδες σε όλο τους το μεγαλείο. Δίσκος φωτιά που σε ξεσηκώνει με τη μία. Τον έχω σε mp3 αλλά το να τον ακούς από βινύλιο και δυνατά είναι άλλη φάση.
Οι βρετανοί Sacrilege σε έναν πολύ καλό δίσκο. Τον είχα ακούσει και σε mp3 παλαιότερα αλλά δε με είχε συγκινήσει. Αυτή τη φορά μου άρεσε, ίσως να έχει να κάνει με τον ήχο του βινυλίου.
Mortuary drape - Buried in time, οι θρυλικοί Ιταλοί σε έναν δίσκο δυναμίτη.
Legion of the damned - Malevolent rapture, thrash με πιο γυαλισμένο και σύγχρονο ήχο, αν και προτιμώ τον πιο παραδοσιακό βρώμικο ήχο των '80, αυτό το συγκρότημα πραγματικώς με συγκίνησε.
Η σατανική συμφωνία των Darklord, απίστευτο black από Αυστραλία, αν και μου τη σπάνε πολύ τα φωνητικά, εν τούτοις οι τύποι κλωτσάνε πολλά κωλαράκια.
Armour - Kodoku no warrior, πολύ δυναμικό 7άρι, ατόφιο heavy metal από ένα φινλανδικό συγκρότημα.
Nocturnal Breed - Motormouth, thrashιά από Νορβηγία.
Shackles - Inquisitor's curse, παλαιομοδίτικο thrash από Αυστραλία, κορυφαίο.
Βεβαίως δεν παρέλειψα να ξαναακούσω και κάποιες κλασσικούρες όπως το κορυφαίο The prince of the poverty line από το καλύτερο συγκρότημα που έχει βγάλει η Αγγλία μετά την NWOBHM έκρηξη.
Friday, 6 June 2008
Ουτρέχτη - παζάρι δίσκων
Το επόμενο γίνεται στις 22 και 23 Νοεμβρίου 2008, όσοι πιστοί κλείστε από τώρα τα εισητήρια :)
Sunday, 6 April 2008
Ακόμα ένα παζάρι δίσκων
Εχθές πετάχτηκα αυθημερών μέχρι την Ουτρέχτη για το καθιερωμένο παζάρι δίσκων. Είχα κλείσει το εισιτήριο αρκετά νωρίς και μου βγήκε 80 λίρες μετ' επιστροφής. Δυστυχώς δεν είχα πολύ χρόνο στη διάθεσή μου (και έχασα και μία ώρα λόγω της καθυστέρησης που είχε το αεροπλάνο) και έτσι προσπάθησα να δω όσο πιο πολλά μπορούσα μέσα σε πέντε ώρες. Αγόρασα κυρίως κλασσικούρες αυτή τη φορά γιατί ήθελα να συμπληρώσω δισκογραφία όσων μου λείπανε. Επιστροφή λοιπόν το Σάββατο βράδυ με ένα μεταλλικό βαλιτσάκι γεμάτο δίσκους (και πλαστικά καλύματα)
Μερικά από όσα βρήκα
Soul Demise - Beyond Human Perception, μελωδικό death metal
Abattoir - Vicious Attack, παλαιό thrash από ΗΠΑ
Acid - Maniac, επίσης παλαιά thrashιά, από το Βέλγιο
Whiplash, όλοι τους γνωρίζουμε πιστεύω :)
Lizzy Borden, όχι και ο καλύτερός τους δίσκος αλλά για 3 ευρώ καλός είναι.
Emperor - Το πρώτο τους demo (Wrath of the Tyrant) και το πρώτο τους EP σε μία κυκλοφορία
Δύο βινύλια των Running Wild που μου λείπανε (τώρα τελευταία με έχει πιάσει μια νοσταλγία με τους Running Wild (το ίδιο είχα πάθει και με τους WASP πριν μερικά χρόνια) και προσπαθώ να βρω ό,τι δεν έχω)
Queensryche - Operation Mindcrime
Grinder - Dead End, thrash από Γερμανία, όχι και τόσο καλό όσο τα κλασσικά γερμανικά συγκροτήματα, αλλά ακούγεται μια χαρά.
Agressor - Neverending Destiny, thrash από Γαλλία, όσο δεν τους γνωρίζετε αξίζει να τους ψάξετε.
Doomsword - Let Battle Commence, το βρήκα σε βινύλιο (επιρροή του Εχετλαίου :))
Α ναι, πέτυχα και δύο γνωστούς μαγαζάτορες δισκάδικων του Μοναστηρακίου και του κέντρου να αγοράζουνε κούτες τα CD και τα βινύλια ;)
Friday, 28 March 2008
Ουτρέχτη, παζάρι δίσκων, cd και αναμνηστικών
Για να μην ξεχνιόμαστε, την επόμενη εβδομάδα (Σάββατο 5 και Κυριακή 6 Απριλίου) γίνεται το δις-ετησίως παζάρι δίσκων, cd και μουσικών αναμνηστικών στην Ουτρέχτη (Ολλανδία), όπου μπορείτε να βρείτε σπάνιους και δυσεύρετους δίσκους, μουσικά αναμνηστικά (φωτογραφίες/κουστούμια/μουσικά όργανα επωνύμων αστέρων της rock, προγράμματα περιοδιών και ό,τι άλλο τραβάει η ψυχή σας), περιοδικά, κούπες με λογότυπα συγκροτημάτων κλπ που συσχετίζονται και με τη μεταλλική μουσική.
Αν κάποιος από εσάς έλθει αφήστε ένα μήνυμα να βρεθούμε για μια μπύρα.
Thursday, 27 March 2008
(Και άλλα) βινύλια
Στην πρόσφατή μου επίσκεψη στην Αθήνα βρήκα αρκετούς δίσκους να με περιμένουμε, από διάφορες παραγγελίες. Δυστυχώς δεν είχα χρόνο για ολική ακρόαση και έτσι αρκέστηκα σε μερικούς που τους περίμενα καιρό

Δύο σωροί από 7άρια
Το τελευταίο των Zarathustra
Δύο EP των "τυφλών φυλάκων"
Η "μεγαλειότητα" των Varathron για πρώτη φορά σε βινύλιο
Ένας φόρος τιμής στον Ιούδα Ισκαριώτη
Και πάλι ο τυφλός φύλακας, ζωντανός.
Thrash αναμνήσεις από το παρελθόν
Καινούργιο Shining, χρειάζεται να πω περισσότερα;
Οι υφασμένες μοίρες των Agatus
Το τέλος εποχής...
με μια κλασσικούρα για να γουστάρουμε. Overkill (Motorhead). Τί γράψανε οι θεοί...
Sunday, 16 March 2008
Και άλλα βινύλια
Από την καθιερωμένη μου κυριακάτικη βόλτα στο Camden Town βρήκα άλλους δύο δίσκους που μου λείπανε.

Ψιχαλίζει... Το Triarchy of the lost lovers στο i-pod και αναζήτηση δίσκων σε underground δισκάδικα. Πώρωση.